.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كارت بهداشت الكترونيك براي شهروندان مازندراني

رئيس سازمان بسيج سازندگي سپاه كربلاي مازندران گفت: با همكاري بسيج سازندگي مازندران كارت بهداشت الكترونيك با رويكرد ثبت وضعيت سلامت شهروندان مازندراني در حال اجرا‌ست.

به گزارش شمال نیوز ، عبدالسعيد رنجبر امروز در گفتگو با فارس اظهار داشت: اين طرح با هماهنگي دانشگاه علوم پزشكي مازندران و با حضور دانشجويان رشته‌هاي مرتبط پزشكي در حال انجام است.

وي افزود: در راستاي اجراي اين طرح هزار نفر از دانشجويان در مناطق شهري همكاري مي‌كنند.

رئيس سازمان بسيج سازندگي سپاه كربلاي مازندران زمان شروع اين طرح را ابتداي مرداد ماه اعلام و تصريح كرد: اين طرح با 50 درصد پيشرفت در حال انجام است.

وي خاطرنشان كرد: در اين فرآيند اطلاعات پزشكي هر شهروند در اين كارت وجود دارد كه براي همه افراد خانوار صادر مي‌شود.

رنجبر از اجراي طرح ياوران بسيج سلامت با استفاده از تمام ظرفيت پايگاه‌ها و حوزه بسيج خبر داد و يادآور شد: در اين طرح دانشجويان توسط مسئولان بخش درماني دوره امدادي را طي مي‌كنند و با حضور در سطح روستاها آموزش‌هاي لازم را در مورد بيماري‌هاي هفت رفتار مانند بهداشت فردي، ايذر و اعتياد را آموزش مي‌دهند.

وي در بخش ديگري از سخنانش به اجراي طرح اصلاح دسترسي به آدرس مشتركان برق در تمام روستاهاي مازندران اشاره كرد و گفت: 2 هزار و 200 نفر در اين طرح همكاري مي‌كنند.

رئيس سازمان بسيج سازندگي سپاه كربلاي مازندران افزود: در حال حاضر اين طرح از پيشرفت 35 درصدي برخوردار است و در حال حاضر به مدت 15 روز انجام شده است.

وي با اشاره به افتتاح 12 پروژه در هفته دولت تصريح كرد: اين پروژه‌ها با حضور مسئولان استاني و شهرستاني به‌ بهره‌برداري رسيد.

رنجبر افزود: اردو‌هاي هجرت بسيج سازندگي با حضور يك ميليون و 800 هزار نفرروز از دانشجويان و دانش‌آموزان با صد درصد تحقق اهداف به دليل همكاري مسئولان استاني و شهرستاني، استاندار و فرمانده سپاه كربلاي مازندران تحقق پيدا كرد.

وي از اجراي طرح اردوهاي جهادي در 38 گروه 20 نفره خبر داد و اظهار داشت: اين طرح در روستاهاي محروم استان با حضور دانشجويان نخبه مازندران براي اجراي كلاس‌هاي تقويتي، آموزشي و جبراني انجام شده و به عنوان نمونه در روستاهاي اروست كياسر، ترويجان آمل، كردكلاي جويبار، لفور سوادكوه و بيشه بنه بهشهر اجرا شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.